Lycka i varje tugga!

Choklad... Choooklad... Chokelaud...smaka på det... Visst är det ljuvligt! 
Något så enkelt och litet kan förgylla min kväll...
Inte mycket, eller kanske ibland, utan bara en liten bit, som tugga för tugga får smälta i munnen... Det är lite lycka!
Kombinationen med en bra bok/film, en gosig filt och kanske en kopp thé gör vilken kväll som helst lite mera lyxig.
Vilken choklad det är spelar inte så stor roll, men får jag önska blir det 70 %-ig med smak av mint eller 85 %-ig mild, då dansar mina smaklökar tango!
 
Men finns bara mjölkchoklad, eller någon annan choklad för den delen, tillhanda klagar jag inte över det... Det är ju smaskigt det med!
Det blev ingen festival ikväll, behövde vila lite efter jobb och ladda om inför jobbpasset imorgon... Lördagar är alltid lördagar...
Men om vädret inte blir katastrof (alltid detta väder) så blir det festival imorgon!
Kanske en traditionell burrito eller testa något nytt... Vi får väl se!

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0