Sprid kärlek♥

Love is in the air!♥
Idag sprider vi lite extra mycket kärlek!
Le mot personen som sitter bredvid dig på bussen, ge en komplimang till en person du inte känner, krama bästa vännen en eller kanske två gånger, klappa husdjuret lite extra, bjud familjen på en enkel efterrätt efter kvällens middag och pussa på din älskling...
Ni förstår principen!
Jag sprider lite extra kärlek genom att bjuda mina fin fina kollegor på dessa hembakade kakor(hoppas de blir uppskattade), överraska min syster, mina föräldrar och min älskling med varsin liten present, och eftersom jag jobbar ska jag försöka ge en komplimang till någon som minst anar det!
Sprid kärlek!♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Isabell

Åh, vad gott!
Kommentera gärna något på vår blogg också och ställ en fråga till vår frågestund.
kram :)

2013-02-23 @ 22:35:55
URL: http://isabelleisabell.blogg.se
Postat av: J O Y ▲

Åh så fin bild!

Svar: Tack så jättemycket!:) Alltid kul att arrengera bilder:)
Therese

2013-02-24 @ 02:22:18
URL: http://joysilver.blogg.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0