Mål för 2013

Nytt år och nya möjligheter!
Har många tankar och idéer... Eller kanske mål... Vad jag vill uppnå under 2013!
 
- Nå målvikten (påbörjade resan för ganska exakt ett år sedan och nu tänker jag komma i mål!)
- Börja jogga/springa en gång i veckan (de som känner mig vet vad jag tycker om just löpning, men det gör gott, så nu är det bara att satsa!)
- Få mer tid att umgås med familj och vänner (jag förstår att det inte kommer trilla in mer tid från någon liten vrå, men tänker försöka omprioritera  så att det blir tid över...)
- Vara mer spontan (har ofta så mycket inplanerat att det knappt finns tid att klämma in minsta hårstrå mellan allt,så när jag väl har 5 minuter över vill jag bara ta det lugnt... Men nu ska jag försöka undvika att fylla kalendern och försöka hitta ork att bara säga 'ja' när det kommer något oplanerat, och givetvis ska jag själv försöka ordna lite grejor)
- Vardagsfotografera (att fotografera vid högtider och vid större händelser i all ära, men alla de "vanliga" stunderna som bara försvinner som är lika härliga att föreviga... Kameran och jag ska få en lite tightare relation)
- Sortera ut (jag är väldigt bra på att spara och samla saker, kläder m.m, och med ett litet rum blir det snabbt stökigt och fullt... Istället för att tänka: jag gör det en annan gång, ellrr senare, så ska jag göra det direkt! Och när jag haft min garderobsrensning ska jag försöka ha filosofin, ett plagg in och ett ut! Going to be hard!)
- Ta tag i ett projekt som jag startade förra året (kom igång bra, men har fastnat lite, så nu ska det organiseras och planeras och ännu en gång sorteras!)
 
Några av mina punkter för 2013... Ifjol lyckades jag uppfylla nästan alla mina mål, det var ett som jag inte lyckades med,  men det gör inget, majoriteten avklarades!
 
Nu ligger dimman tät utanför fönstret och jag ska snart börja göra mig klar för att åka ner i stan för en myslunch med en av mina finfina vänner.
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Grymt bra mål enligt mig ! Lycka till med allt :) Kika gärna in hos mig !

Svar: Tack! Hoppas att det ska gå vägen:)
Therese

2013-01-09 @ 14:16:53
URL: http://emmelieess.blogg.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0