Spelman på taket

Ledig dag, och det enda jag vet är att jag ska fly lägenheten!
Resten av familjen ligger klubbade i soffan med feber, hosta och förkylning, och det är jag inte intresserad av... Har lite ont i halsen, men mer än så vill jag inte ha!
Så att stanna hemma hela dagen känns inte som ett alternativ...
Men tills jag bestämt vad jag ska hitta på, är det, det här som kallas för speleman på taket?
En mindre chock när man råkar titta ut genom fönstret och det står en svartklädd man på taket rakt över gården...

Kommentarer
Postat av: Y A S M I N E

Vilken fin header du har :)

Svar: Tack så mycket:)
Therese

2013-01-23 @ 12:47:28
URL: http://medy.blogg.se
Postat av: Y A S M I N E

RE: Kan verkligen relatera till det du berättar. Att det tar tid att inse att man har problem, ibland gömmer man det sig för sig själv. Sen vad hon menar med "våga be om hjälp" för det är sant, det är något som är svårt att göra.

Tack för stödet

Svar: Visst är det! Man vill ju gärna tro att ensam är starkast... Men så fel... Hoppas verkligen att du vågar och kan be om hjälp! Din omgivning kommer bara att bli glad, och vilja hjälpa dig!Skickar många styrkekramar:)
Therese

2013-01-23 @ 16:03:45
URL: http://medy.blogg.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0