Vackert snöfall utanför mitt fönster

Vad gör man på sin lediga tisdag, när man vaknar och tittar ut, och ser att det snöar?
Man(eller åtminstone jag) blir själaglad och fixar en liten enkel lyxfrukost med fruktsallad, en kopp med favoritthét och perfekt kokta ägg till mackan och kryper ner i sängen igen, puffar upp kuddarna, lutar mig tillbaka och njuter!
Ska verkligen ta tillvara på denna dagen och njuta!
Hade tänkt att jag skulle ge mig ut på en joggingrunda, men vet inte om jag vågar... Alltså mina skor kombinerat med snö och is har visat sig vara en, ibland, lite väl spännande kombination... Känns väldigt onödigt att bryta benen...
Får se om jag ger mig på det, men ska i alla fall ge mig ut på en promenad! Älskar att gå i snö och höra det mysiga knaret under skorna, känna kylan bita i kinderna och bara känna att jag lever...
Och givetvis ska jag ordna en fantastisk tulpanbukett! Det är ju Tulpanens dag, och då måste man lyxa med lite tulpaner!
 

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0