Glamelia-ros på min lediga dag!

Ja, snön har vräkt ner (gör det fortfarande) och vad passar då bättre än att stanna inomhus och öva på att göra en glamelia-ros?
Har bara gjort en tidigare och det var när jag fortfarande gick på skolan, så i maj 2011 tror jag, så det var på tiden att friska upp minnet lite!
Jag har använt gula och vita rosor, cremefärgat tyll, fina fjädrar, vackra murgrönsblad, nålar och sidenband+några lökar vit muscari...
Blev ganska nöjd med resultatet, även om det tog lite tid...
Ska verkligen försöka göra en snart igen!!!









Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilket jobb! Hur har du fäst lökarna?
Jättefint :)

Svar: Tack!:) Alla lökarna hat jag fäst med små nålar, samma som murgrönsbladen, och det höll fint:) Kul att du tyckte om den:)
Therese

2013-03-21 @ 10:16:46
URL: http://sofiesblommor.blogspot.com
Postat av: lydiamolins.blogg.se

Omg så fin header! I vilket program har du gjort den i och tog den lång tid att göra?

Svar: Tack :) har gjort den i photoshop:) det svåraste var att välja bilder^^
Therese

2013-04-03 @ 19:39:00
URL: http://lydiamolins.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0